AVG-Polikliniek

Het regionaal expertisecentrum voor medische begeleiding van mensen met een verstandelijke beperking

Klachten

Bij AVG Polikliniek willen we dat jij goed wordt begeleid en ondersteund. En dat je daar tevreden over bent. Daarom willen we weten wat wij wel en niet goed doen. Het is fijn als je daarover met ons wilt praten. Dat doe we graag. Daarvoor heeft de overheid een wet opgesteld met eisen die daaraan worden gesteld in de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (WKKGZ). Onze klachtenprocedure volt deze wet.

Bespreek het

Ben je niet tevreden? Of doen we niet wat we hebben afgesproken? Bespreek het eerst met je persoonlijk begeleider. Je kunt dit ook bespreken met de mensen die iets met jouw klacht kunnen doen. De cliëntvertrouwenspersoon of jouw familie kan je hierbij helpen.

De cliëntvertrouwenspersoon kan je helpen

De cliëntvertrouwenspersoon is er om je te helpen met je klacht. Je kunt met vragen terecht bij de cliëntvertrouwenspersoon. Zij luistert naar je. De cliëntvertrouwenspersoon kan je helpen of weet wie je kan helpen. Je kunt haar bereiken via het mailadres l.van.donkelaar@avg-polikliniek.nl

Ben je niet tevreden met de oplossing?

Dan kun je een klacht indienen bij de klachtenfunctionaris. Jouw familie of iemand anders kan ook namens jou een klacht indienen. Soms kan jouw wettelijk vertegenwoordiger ook zelf een klacht indienen. Je kunt over jouw klacht mailen/schrijven naar of bellen met de klachtenfunctionaris bij Quasir. Quasir is een onafhankelijk bureau.

Quasir
Postbus 1021
7940 KA Meppel

Algemeen nummer Quasir: 0561 618711
Klachtenfunctionaris: 06 48445538
E-mail: bemiddeling@quasir.nl
Bereikbaarheid: 9:00 tot 17:00 uur (ma t/m vr)

De klachtenfunctionaris bespreekt jouw klacht met jou. En ook met de mensen over wie jouw klacht gaat. Samen maken jullie afspraken over een oplossing. De klachtenfunctionaris vertelt de uitkomst aan de directeur.

De directeur stuurt jou een brief over de uitkomst. De directeur stuurt die brief ook aan iedereen die ermee te maken heeft. Iedereen moet zich aan de oplossing houden.

Is jouw klacht niet opgelost door de klachtenfunctionaris?

Dan kun je een klacht sturen naar de Stichting Zorggeschil. Je kan jouw klacht sturen via dit formulier:

De mensen van de klachtencommissie werken niet bij AVG Polikliniek. De klachtencommissie bespreekt jouw klacht met jou. En ook met de mensen over wie jouw klacht gaat. Vaak gebeurt dit op een hoorzitting. Een hoorzitting is een bijeenkomst met de klachtencommissie. Tijdens de hoorzitting kan iedereen zijn verhaal vertellen. De klachtencommissie stelt ook vragen aan jou en de mensen over wie je klaagt.

Daarna doet de klachtencommissie uitspraak. In de uitspraak staat wat de klachtencommissie van jouw klacht vindt. De klachtencommissie stuurt jou, de mensen over wie je klaagt en de Directeur van AVG Polikliniek de uitspraak.

Vestigingen

Medische praktijk De vliegeraar
De Striptekenaar 16, 1336 CM Almere

Medisch centrum Pandion
Botter 44-14. 8243 JE Lelystad

Gezondheidscentrum De fenix, 1e etage
Lijnbaan 12, 8011 AR Zwolle

Huisartsenpraktijk Het dok
Vlechttuinen 1G, 8322 BA Urk

Artsinformatie

AVG-polikliniek: AGB code 84057867

M. Fischer:
AGB code 84057012
BIG 39043893501

K. Magilsen:
AGB code 84026317
BIG 99061281901

R. van Dijken:
BIG 59052417901
AGB Arts-VG: 84025297
AGB Seksuoloog NVVS: 90105515

Bedrijfsinformatie

AVG Polikliniek is onderdeel van AVG Consultancy B.V.
Postbus 30318, 1303 AH Almere
KVK: 88527077

Privacy Policy
Algemene voorwaarden
Klachtenregeling

Lidmaatschappen

NVAVG